Wymiana matrycy Lublin

Matryca to część panelu LCD, który pełni funkcję wyświetlania obrazu w laptopie. Jest to bardzo ważny element, gdyż podczas użytkowania komputera nieustannie na niego patrzymy. Może dojść oo uszkodzenia matrycy, wówczas należy wymienić ją na nową. Do wyboru jest matryca błyszcząca, która wpływa na kolory (stają się o wiele bardziej nasycone, co wpływa na odbiór obrazu), a także matryca matowa, która bardzo dobrze rozprasza światło i hamuje powstawanie refleksów świetlnych. W przypadku pracy na zewnątrz lub w pomieszczeniach, w których wykorzystywane jest bardzo mocne światło, warto postawić na matrycę matową. Dla osób, które potrzebują wysokiej jakości kolorów, idealnie sprawdzi się matryca błyszcząca. Uszkodziła  Ci się matryca?

Wymiana matrycy w laptopie w ACCExpert Lublin

Szukasz profesjonalnego serwisu, który zajmuje się wymianą matrycy?

Sprawdź naszą ofertę!  Jesteśmy w stanie szybko i sprawnie usunąć tę usterkę! Laptopy, choć niezwykle przydatne, są  na tyle delikatne, że wystarczy chwila nieuwagi, by poważnie uszkodzić wyświetlacz. Problemy związane z matrycą w laptopie mogą objawiać się na różne sposoby, np. może zdarzyć się, że na ekranie pojawi się zabrudzenie, kropki lub paski, ekran będzie migotał lub całkowicie zgaśnie, kolory staną się wyblakłe, bądź też pojawią się inne problemy z wyświetlaczem.  Jeśli problem dotyczy Twojego laptopa, nie zwlekaj, by usterka się nie pogłębiła. Zapraszamy do naszego serwisu, w którym doświadczeni i profesjonalni specjaliści rozwiążą problem. Na miejscu zdiagnozujemy problem, dokonamy darmowej wyceny i przedstawimy szczegóły oferty. Zapraszamy!

Profesjonalny serwis laptopów

Laptopy są bardzo popularne na całym świecie. Chętnie z nich korzystamy, ponieważ zapewniają mobilność o jakiej nie może być mowy w przypadku komputerów stacjonarnych. Praca z laptopem jest wygodna a w przeciwieństwie do telefonu mamy tutaj do czynienia z dużym ekranem. To znacznie ułatwia realizację różnych zadań, jakie wykonują informatycy oraz przedstawiciele innych zawodów. Tak jak w przypadku każdego innego urządzenia tak i tutaj istnieje ryzyko wystąpienia awarii. Nawet jeśli właściciel laptopa stara się zachować ostrożność, to i tak może zdarzyć się taki wypadek, jak zalanie urządzenia wodą lub kawą. W takim przypadku konieczne jest szybkie odłączenie baterii komputera. Zwiększa się przez to szansa na to, że skutki awarii nie okażą się poważne. Gwarancja zwykle nie obejmuje zalania. Z tego powodu osoby, którym przytrafi się taki wypadek obawiają się konieczności dużego wydatku na naprawę. Niestety jest to całkiem prawdopodobne. W każdym razie zawsze najlepiej jest zanieść urządzenie do salonu zajmującego się serwisem laptopów. Nawet wtedy, gdy wydaje się, że pomimo kontaktu z wodą lub inną cieczą działa ono bez zarzutu. Specjalista powinien sprawdzić, czy nie wystąpiło uszkodzenie, które da o sobie znać dopiero po pewnym czasie. Laptop może też ulec przegrzaniu. Łatwo jest stwierdzić, że ma to miejsce. Komputer emituje wtedy wyraźnie większą ilość ciepła, niż zwykle. Skutkiem przegrzania może być spowolnienie pracy laptopa, jego częste zawieszanie się oraz samoistne restartowanie. W tym przypadku również należy skontaktować się z profesjonalistą, aby mógł on sprawdzić stan techniczny urządzenia. Możesz przynieść je do naszego zakładu specjalizującego się w serwisie laptopów. Zatrudnione tutaj osoby posiadają na tyle duże doświadczenie, że są w stanie skutecznie pomóc w większości zgłaszanych nam przypadków.


Pytania i odpowiedzi

Czy można u was zakupić części zamienne do komputerów?

Tak, aczkolwiek ograniczamy się tutaj jedynie do podzespołów komputerowych. Nie dystrybuujemy podzespołów elektronicznych.

Sprzęt jakich producentów jesteście w stanie obsłużyć?

Serwisujemy sprzęt komputerowy praktycznie wszystkich dostępnych na rynku marek.

Czy oferujecie usługi serwisu komputerowego dla instytucji edukacyjnych?

Tak. Obsługujemy również placówki edukacyjne.

Czy zajmujecie się naprawą sprzętu elektronicznego innego niż komputery?

Tak. Trafia do nas elektronika różnego typu, aczkolwiek decyzję o tym, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy, podejmujemy na podstawie diagnozy w naszym serwisie.

Jak mogę skontaktować się z serwisem komputerowym w razie problemów?

Można się skontaktować z nami na 3 sposoby. Najlepszym i najszybszym sposobem kontaktu z nami jest zalogowanie się w naszym systemie online i przesłanie zgłoszenia za jego pośrednictwem. Można do nas również zadzwonić na numer telefonu +48 535 001 860 lub wysłać maila na adres serwis@accexpert.pl

Czy istnieje jakaś inna forma dostarczenia sprzętu do serwisu poza dostarczaniem go osobiście?

Tak. Dzięki dedykowanemu systemowi online jesteśmy w stanie zaoferować usługę ”door to door” gdzie, klient po zalogowaniu się do systemu i złożeniu zamówienia z odbiorem uszkodzonego sprzętu przez kuriera jedyne co musi zrobić to zapakować sprzęt i wydać go kurierowi, całą resztą zajmujemy się obsługa naszego serwisu.

Jakie rodzaje problemów komputerowych naprawiacie?

Wykonujemy pełne spectrum napraw serwisowych, od usuwania prostych usterek z oprogramowaniem po naprawę skomplikowanych usterek elektroniki.

Ile kosztuje wstępna diagnoza problemu?

Podstawowa diagnoza sprzętu kosztuje u nas 100 zł i jest ona warunkowo bezpłatna, jeśli klient decyduje się usunąć zdiagnozowaną usterkę w naszym serwisie.

Czy udzielacie gwarancji na świadczone usługi?

Tak, standardowa gwarancja na wykonane przez nas prace to 3 miesiące.

Jak długo trwa przeciętna naprawa komputera?

Czas realizacji naprawy jest uzależniony od stopnia skomplikowania i zapotrzebowania na niezbędne podzespoły, które niekiedy musimy pozyskać bezpośrednio od producentów. W standardowych przypadkach jest to 1-3 dni roboczych.

Czy świadczycie usługi przeglądu oraz konserwacji komputerów?

Tak, w celu utrzymania sprzętu w dobrej kondycji, zgodnie z zaleceniami producentów laptopów czy komputerów taki przegląd powinien być dokonywany regularnie i my taką usługę wykonujemy w naszym serwisie. Szczególnie ważne jest, aby taką okresową konserwację wykonywać, kiedy dany sprzęt nie jest już objęty gwarancją producenta.

Jakie metody płatności akceptujecie za świadczone usługi?

Gotówka przy odbiorze lub płatność online (BLIK, przelew natychmiastowy) za pośrednictwem naszego dedykowanego systemu online.

Czy oferujecie umowy serwisowe dla firm?

Tak, jedna z form współpracy jak ofertujemy naszym klientom jest stała obsługa serwisowa w formie abonamentu.

Czy istnieje możliwość uzyskania szacunkowej wyceny naprawy przed jej rozpoczęciem?

Tak. Przy każdym zgłoszeniu, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania klient otrzymuje dokładny koszt naprawy zdiagnozowanej usterki.

Jakie są wasze kwalifikacje i doświadczenie w dziedzinie serwisu komputerowego?

Trzon naszego zespołu stanowią inżynierowie oraz technicy, którzy swoja wiedzę oraz doświadczenie gromadzili na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.

Czy przeprowadzacie diagnostykę sprzętu przed potwierdzeniem problemu?

Tak. Pierwszym etapem obsługi każdego zlecenia jest dokładna diagnoza zgłoszonej usterki.

Czy serwisujecie również tablety i smartfony?

Tak. Serwisujemy na co dzień również tablety oraz smartfony. Najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany rozbitych ekranów, naprawy gniazd ładowania czy usuwanie problemów z płytami głównymi.

Jakie środki bezpieczeństwa stosujecie w odniesieniu do danych klientów?

Poza ogólnymi przepisami RODO, do przestrzegania których zobowiązana jest każda firma, mamy również dedykowany system do obsługi zleceń, dzięki któremu jesteśmy w stanie monitorować każdą aktywność związaną z obsługą zleceń naszych klientów.

Czy oferujecie usługi naprawy sprzętu Apple?

Tak. Serwisujemy na co dzień również urządzenia marki Apple. Tak jak w przypadku smartfonów innych marek najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany ekranów, naprawa gniazd oraz naprawy płyt głównych.

Czy można śledzić postęp naprawy online?

Tak. Posiadamy własny dedykowany system online, dzięki któremu każdy klient może samodzielnie śledzić postępy realizacji swojego zlecenia.

Czy oferujecie usługi modernizacji komputerów?

Tak. Jest to usługa, która bardzo często wykonujemy w naszym serwisie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dostępowi do wielu krajowych oraz zagranicznych dystrybucji jesteśmy w stanie dobrać, dostarczyć oraz skonfigurować nawet najbardziej wyszukane rozwiązania.

Czy przeprowadzacie inspekcje bezpieczeństwa komputerowego dla firm?

Tak. Jedną z usług jakie oferujemy są audyty bezpieczeństwa dla firm.



SERWIS KOMPUTEROWY | NAPRAWA KOMPUTERÓW | LAPTOPÓW | LUBLIN | ODKUP | MODERNIZACJA
projekt unijny

Copyright © ACCEXPERT 2010- 2024
Polityka prywatności
Projekt i realizacja sideline.pl
Translate »