Szukasz profesjonalnego serwisu zajmującego się naprawą komputerów? Zapraszamy do skorzystania z naszych usług! Jesteśmy zespołem wykwalifikowanych, doświadczonych i profesjonalnych specjalistów, którzy mają dużą wiedzę z zakresu serwisu urządzeń informatycznych.
Serwis komputerów stacjonarnych zapewnia wsparcie i konserwację komputerów stacjonarnych. Może to obejmować rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, jak również dostarczanie aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Serwis komputerów stacjonarnych może również pomóc w odzyskiwaniu danych, tworzeniu kopii zapasowych, przywracaniu systemu, usuwaniu wirusów i złośliwego oprogramowania i więcej. Niektóre serwisy mogą oferować usługi na miejscu lub w domu, co może być wygodne, jeśli potrzebujesz pomocy. Przy wyborze konkretnego serwisu usług komputerów stacjonarnych Lublin ważne jest, aby zwrócić uwagę na ich doświadczenie, reputację i zakres usług, które oferują. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z komputerem i szukasz sprawdzonego serwisu komputerów stacjonarnych Lublin, to trafiłeś pod doskonały adres. W ramach naszych usług oferujemy: naprawę komputerów, naprawę kart graficznych, naprawę płyty głównej, konserwację układu chłodzenia, odzyskiwanie danych, naprawę dysków twardych, odzyskiwanie zdjęć i plików, trwałe usuwanie danych, odblokowywanie dysków twardych, kopiowanie nośników danych i wiele innych. W ACCEXPERT wszystkie naprawy, które przeprowadzamy w komputerach stacjonarnych objęte są gwarancją. Cały czas podnosimy poziom naszych usług, rozwijamy się i stawiamy na wysoką jakość naszych usług. Nasza usługa obejmuje koszt naprawy komputera oraz serwisu świadczonego przez techników. W określonych sytuacjach oferujemy części zamienne. Jako doświadczeni i profesjonalni specjaliści mamy odpowiednie umiejętności i wiedzę, aby skutecznie naprawić Twój komputer stacjonarny lub odzyskać ważne, utracone dane. Skontaktuj się z nami jeszcze dziś, aby dowiedzieć się więcej na temat oferty.
Co warto wiedzieć o naprawie komputerów w serwisie ACCEXPERT Lublin?
Tak, aczkolwiek ograniczamy się tutaj jedynie do podzespołów komputerowych. Nie dystrybuujemy podzespołów elektronicznych.
Serwisujemy sprzęt komputerowy praktycznie wszystkich dostępnych na rynku marek.
Tak. Obsługujemy również placówki edukacyjne.
Tak. Trafia do nas elektronika różnego typu, aczkolwiek decyzję o tym, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy, podejmujemy na podstawie diagnozy w naszym serwisie.
Można się skontaktować z nami na 3 sposoby. Najlepszym i najszybszym sposobem kontaktu z nami jest zalogowanie się w naszym systemie online i przesłanie zgłoszenia za jego pośrednictwem. Można do nas również zadzwonić na numer telefonu +48 535 001 860 lub wysłać maila na adres serwis@accexpert.pl
Tak. Dzięki dedykowanemu systemowi online jesteśmy w stanie zaoferować usługę ”door to door” gdzie, klient po zalogowaniu się do systemu i złożeniu zamówienia z odbiorem uszkodzonego sprzętu przez kuriera jedyne co musi zrobić to zapakować sprzęt i wydać go kurierowi, całą resztą zajmujemy się obsługa naszego serwisu.
Wykonujemy pełne spektrum napraw serwisowych, od usuwania prostych usterek z oprogramowaniem po naprawę skomplikowanych usterek elektroniki.
Podstawowa diagnoza sprzętu kosztuje u nas 100 zł i jest ona warunkowo bezpłatna, jeśli klient decyduje się usunąć zdiagnozowaną usterkę w naszym serwisie.
Tak, standardowa gwarancja na wykonane przez nas prace to 3 miesiące.
Czas realizacji naprawy jest uzależniony od stopnia skomplikowania i zapotrzebowania na niezbędne podzespoły, które niekiedy musimy pozyskać bezpośrednio od producentów. W standardowych przypadkach jest to 1-3 dni roboczych.
Tak, w celu utrzymania sprzętu w dobrej kondycji, zgodnie z zaleceniami producentów laptopów czy komputerów taki przegląd powinien być dokonywany regularnie i my taką usługę wykonujemy w naszym serwisie. Szczególnie ważne jest, aby taką okresową konserwację wykonywać, kiedy dany sprzęt nie jest już objęty gwarancją producenta.
Tak, jedna z form współpracy jak ofertujemy naszym klientom jest stała obsługa serwisowa w formie abonamentu.
Tak. Przy każdym zgłoszeniu, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania klient otrzymuje dokładny koszt naprawy zdiagnozowanej usterki.
Trzon naszego zespołu stanowią inżynierowie oraz technicy, którzy swoja wiedzę oraz doświadczenie gromadzili na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.
Tak. Pierwszym etapem obsługi każdego zlecenia jest dokładna diagnoza zgłoszonej usterki.
Tak. Serwisujemy na co dzień również tablety oraz smartfony. Najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany rozbitych ekranów, naprawy gniazd ładowania czy usuwanie problemów z płytami głównymi.
Tak. Serwisujemy na co dzień również urządzenia marki Apple. Tak jak w przypadku smartfonów innych marek najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany ekranów, naprawa gniazd oraz naprawy płyt głównych.
Tak. Posiadamy własny dedykowany system online, dzięki któremu każdy klient może samodzielnie śledzić postępy realizacji swojego zlecenia.
Tak. Jest to usługa, która bardzo często wykonujemy w naszym serwisie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dostępowi do wielu krajowych oraz zagranicznych dystrybucji jesteśmy w stanie dobrać, dostarczyć oraz skonfigurować nawet najbardziej wyszukane rozwiązania.
Tak. Jedną z usług jakie oferujemy są audyty bezpieczeństwa dla firm.