Odzyskiwanie zdjęć i plików z telefonu

Smartfony posiadają mnóstwo przydatnych funkcji – służą nie tylko do rozmów, ale także jako aparat fotograficzny, notes czy planer. Często są też wykorzystywane jako narzędzie do pracy. Warto pamiętać, że wraz z tymi zadaniami smartfon przechowuje wiele cennych dla nas informacji, zdjęć czy kontaktów, które bywają nam niezwykle potrzebne. Utrata danych z telefonu może być więc poważnym problemem, który wcale nie musi wynikać z awarii urządzenia. Warto wiedzieć, że istnieje wiele przyczyn, które mogą doprowadzić do utraty tych danych – od defektu samego urządzenia, aż po celowe działanie hakerów.

Czy da się przywrócić wszystkie utracone zdjęcia i pliki z telefonu?

Jeśli Twój uszkodzony smartfon jest pełen ważnych danych, to na pewno zależy Ci na ich odzyskaniu. Dobrą wiadomością jest to, że w większości przypadków jest to możliwe, ale niestety, nie ma gwarancji, że wszystkie dane uda się przywrócić. Ostateczny efekt zależy od różnych czynników, takich jak: rodzaj uszkodzenia telefonu oraz jego stan techniczny. Niezależnie od tego, czy telefon jest zalany mokrą substancją, czy miał uszkodzenie ekranu, warto spróbować odzyskać dane w profesjonalnym serwisie.

W ACCEXPERT odzyskujemy zdjęcia i pliki z telefonów z systemem operacyjnym Android i IOS.

Utraciłeś zdjęcia z telefonu dokumentujące ważne dla Ciebie wydarzenia ? Usunąłeś ważne pliki ? Spokojnie, pomożemy Ci je odzyskać.
Nie chce ci się włączyć telefon a nie wszystkie zdjęcia miałeś w chmurze?
Spokojnie poradzimy sobie z tym. Jesteśmy w stanie uzyskać dostęp do zdjęć z niedziałającego telefonu. Ratujemy nawet beznadziejne przypadki.
Odzyskujemy dane takie jak zdjęcia i inne pliki ze smartfona. Mamy wykwalifikowaną kadrę i nowoczesny sprzęt. Zapraszamy!

odzyskiwanie zdjęć z telefonu
odzyskiwanie zdjęć ze smartfona

Pytania i odpowiedzi

Czy oferujecie usługi odzyskiwania danych z uszkodzonych nośników?

Tak. Jest to jedna z kluczowych usług w naszym serwisie. Odzyskujemy dane z większości dostępnych na rynku nośników danych.

Czy odzyskujecie dane również ze smartfonów.

Tak. Specjalizujemy się również w odzyskiwaniu danych ze smartfonów.

Jak mogę skontaktować się z serwisem komputerowym w razie problemów?

Można się skontaktować z nami na 3 sposoby. Najlepszym i najszybszym sposobem kontaktu z nami jest zalogowanie się w naszym systemie online i przesłanie zgłoszenia za jego pośrednictwem. Można do nas również zadzwonić na numer telefonu +48 535 001 860 lub wysłać maila na adres serwis@accexpert.pl

Czy istnieje jakaś inna forma dostarczenia sprzętu do serwisu poza dostarczaniem go osobiście?

Tak. Dzięki dedykowanemu systemowi online jesteśmy w stanie zaoferować usługę ”door to door” gdzie, klient po zalogowaniu się do systemu i złożeniu zamówienia z odbiorem uszkodzonego sprzętu przez kuriera jedyne co musi zrobić to zapakować sprzęt i wydać go kurierowi, całą resztą zajmujemy się obsługa naszego serwisu.

Ile kosztuje wstępna diagnoza problemu?

Podstawowa diagnoza sprzętu kosztuje u nas 100 zł i jest ona warunkowo bezpłatna, jeśli klient decyduje się usunąć zdiagnozowaną usterkę w naszym serwisie.

Czy udzielacie gwarancji na świadczone usługi?

Tak, standardowa gwarancja na wykonane przez nas prace to 3 miesiące.

Jakie metody płatności akceptujecie za świadczone usługi?

Gotówka przy odbiorze lub płatność online (BLIK, przelew natychmiastowy) za pośrednictwem naszego dedykowanego systemu online.

Czy istnieje możliwość uzyskania szacunkowej wyceny naprawy przed jej rozpoczęciem?

Tak. Przy każdym zgłoszeniu, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania klient otrzymuje dokładny koszt naprawy zdiagnozowanej usterki.

Czy przeprowadzacie diagnostykę sprzętu przed potwierdzeniem problemu?

Tak. Pierwszym etapem obsługi każdego zlecenia jest dokładna diagnoza zgłoszonej usterki.

Jakie środki bezpieczeństwa stosujecie w odniesieniu do danych klientów?

Poza ogólnymi przepisami RODO, do przestrzegania których zobowiązana jest każda firma, mamy również dedykowany system do obsługi zleceń, dzięki któremu jesteśmy w stanie monitorować każdą aktywność związaną z obsługą zleceń naszych klientów.

Czy można śledzić postęp naprawy online?

Tak. Posiadamy własny dedykowany system online, dzięki któremu każdy klient może samodzielnie śledzić postępy realizacji swojego zlecenia.



SERWIS KOMPUTEROWY | NAPRAWA KOMPUTERÓW | LAPTOPÓW | LUBLIN | ODKUP | MODERNIZACJA
projekt unijny

Copyright © ACCEXPERT 2010- 2024
Polityka prywatności
Projekt i realizacja sideline.pl
Translate »