Naprawa laptopa po zalaniu

Zalany komputer naprawa w ACCEXPERT Lublin

W przypadku zalania laptopa istotne jest to, by jak najszybciej podjąć działania w celu zminimalizowania szkód. Przede wszystkim na początku należy odłączyć komputer od źródła zasilania i wyjąć baterię, dzięki czemu można zapobiec dalszym uszkodzeniom. Kolejnym krokiem  powinno być przeniesienie laptopa do dobrze wentylowanego pomieszczenia i pozostawienie go do wyschnięcia na powietrzu przez co najmniej 24 godziny. W tym czasie NIE WOLNO próbować włączać laptopa, ponieważ może to spowodować jeszcze większe uszkodzenia. Jeśli po 24 godzinach laptop nadal jest mokry, można spróbować wysuszyć go samodzielnie. Po pierwsze należy usunąć resztki wody z powierzchni za pomocą czystej szmatki. Następnie użyć odkurzacza z przystawką do węża, aby wyssać wodę z wnętrza laptopa. Warto pamiętać o tym, aby każdy zakamarek został solidnie przeszukany, ponieważ nawet niewielka ilość wody może spowodować poważne problemy. Po usunięciu jak największej ilości wody można umieścić laptopa w miejscu o dobrym przepływie powietrza. Wentylator pomoże przyspieszyć proces suszenia. Przed ponowną próbą włączenia laptopa należy pozostawić go do wyschnięcia na co najmniej 48 godzin. Gdy laptop będzie całkowicie suchy, zaleca się oddać go do profesjonalnego serwisu komputerowego, w którym doświadczeni fachowcy zdiagnozują ewentualne problemy i  dokonają naprawy laptopa po zalaniu. Mamy duże doświadczenie w naprawianiu zalanych komputerów, dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twoje urządzenie jest w dobrych rękach.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naprawy laptopa po zalaniu? Zadzwoń do nas, a my z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy szczegóły oferty.

Co należy zrobić po zalaniu laptopa?

Dzięki pracy w serwisie zdajemy sobie w pełni sprawę jak często zdarza się zalanie komputera. Czy to kawą, herbatą, piwem no i czasem wodą.

Wynika z tego, że najczęstszą przyczyną zalania laptopa jest konsumowanie przy nim posiłku, a dopiero później są to wypadki losowe innego typu. Radzimy więc zachować bezpieczną odległość kubków z piciem i innych tego typu źródeł cieczy od sprzętu komputerowego. Pracując i popijając kawę znajdźmy sobie takie miejsce na kubek, aby nie możliwe było przewrócenie go szybko sięgając po mysz komputerową. Najlepiej żeby w razie przewrócenia, ciecz nie miała możliwości dostać się do notebooka, na jego klawiaturę czy innymi szczelinami w obudowie. Gdy już to się jednak stanie nasz laptop może ulec poważnej awarii wymagającej wymiany drogich podzespołów komputera, które może wymienić tylko fachowy serwis.

Gdy na laptop wylał się coś, trzeba przede wszystkim odłączyć natychmiast wszystkie źródła zasilania, tj. baterię i zasilacz. Aby nie dopuścić do zwarcia w obwodach komputera, co niewątpliwie skończy się kosztowną naprawą i wymianą części.

Gdy prąd został wyłączony, należy w zależności od potrzeby wylać i wytrzeć ciecz z wszystkich możliwych miejsc. Jest jednak bardziej niż pewne, iż część płynu wpłynęła do wnętrza komputera. Wymaga od rozebrania i dokładnego wysuszenia wszystkich podzespołów. Częstą lecz jeszcze mało poważna naprawą po zalaniu jest wymiana klawiatury w laptopie. Aby mieć pewność, że komputer zostanie profesjonalnie osuszony warto zlecić to serwisowi komputerowemu, który nie tylko wysuszy go, ale i sprawdzi czy nie nastąpiła jakaś awaria. Może trzeba będzie coś wymienić, bo naprawa często jest nie możliwa lub nieopłacalna.

Zawsze jest jednak możliwe, że tylko po osuszeniu komputer zadziała jak dawniej.

Naprawa dysku po zalaniu komputera / laptopa.

Woda może być bardzo niebezpieczna dla urządzeń elektronicznych. Nie trzeba studiować informatyki, aby to wiedzieć. Na ryzyko uszkodzenia będącego skutkiem zalania cieczą narażony jest również dysk twardy. Za najbardziej niebezpieczną dla komputerów uznaje się słoną wodę morską. Jednak również inne płyny mogą spowodować wystąpienie poważnego problemu. Zalanie dysku grozi utratą istotnych danych. Mogą to być zarówno informacje ważne dla osoby kierującej własna firmą, jak też notatki studenta, który bez dostępu do nich będzie miał poważny problem ze zdaniem egzaminu. Co zrobić w sytuacji, gdy doszło już do kontaktu urządzenia elektronicznego z wodą i w związku z tym prawdopodobne jest uszkodzenie dysku twardego? Należy szybko skontaktować się ze specjalistą, który ma doświadczenie w naprawie sprzętu elektronicznego. Samodzielne działanie może pogorszyć sytuację i spowodować, że odzyskanie cennych dla Ciebie danych nie będzie już możliwe. Pamiętaj o tym, aby nie próbować otwierać obudowy dysku. Specjaliści zdecydowanie to odradzają. Pojawia się wtedy ryzyko kontaktu niezwykle wrażliwych na czynniki zewnętrzne talerzy dysku twardego z cząstkami unoszącymi się w powietrzu. Efektem tego może być brak możliwości odzyskania danych nawet dla doświadczonego specjalisty z cieszącego się znakomitą opinią zakładu oferującego naprawę komputerów. Dysk twardy to niezwykle wrażliwe miejsce, które uszkodzić jest niezwykle łatwo. Konieczne jest więc zachowanie daleko idącej ostrożności. Dotyczy Cię problem opisany w tym krótkim artykule? Potrzebujesz profesjonalnej pomocy?

Naprawimy twój zalany laptop lub komputer stacjonarny – ACCEXPERT Lublin


Pytania i odpowiedzi

Czy można u was zakupić części zamienne do komputerów?

Tak, aczkolwiek ograniczamy się tutaj jedynie do podzespołów komputerowych. Nie dystrybuujemy podzespołów elektronicznych.

Sprzęt jakich producentów jesteście w stanie obsłużyć?

Serwisujemy sprzęt komputerowy praktycznie wszystkich dostępnych na rynku marek.

Czy oferujecie usługi serwisu komputerowego dla instytucji edukacyjnych?

Tak. Obsługujemy również placówki edukacyjne.

Czy zajmujecie się naprawą sprzętu elektronicznego innego niż komputery?

Tak. Trafia do nas elektronika różnego typu, aczkolwiek decyzję o tym, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy, podejmujemy na podstawie diagnozy w naszym serwisie.

Jak mogę skontaktować się z serwisem komputerowym w razie problemów?

Można się skontaktować z nami na 3 sposoby. Najlepszym i najszybszym sposobem kontaktu z nami jest zalogowanie się w naszym systemie online i przesłanie zgłoszenia za jego pośrednictwem. Można do nas również zadzwonić na numer telefonu +48 535 001 860 lub wysłać maila na adres serwis@accexpert.pl

Czy istnieje jakaś inna forma dostarczenia sprzętu do serwisu poza dostarczaniem go osobiście?

Tak. Dzięki dedykowanemu systemowi online jesteśmy w stanie zaoferować usługę ”door to door” gdzie, klient po zalogowaniu się do systemu i złożeniu zamówienia z odbiorem uszkodzonego sprzętu przez kuriera jedyne co musi zrobić to zapakować sprzęt i wydać go kurierowi, całą resztą zajmujemy się obsługa naszego serwisu.

Jakie rodzaje problemów komputerowych naprawiacie?

Wykonujemy pełne spektrum napraw serwisowych, od usuwania prostych usterek z oprogramowaniem po naprawę skomplikowanych usterek elektroniki.

Ile kosztuje wstępna diagnoza problemu?

Podstawowa diagnoza sprzętu kosztuje u nas 100 zł i jest ona warunkowo bezpłatna, jeśli klient decyduje się usunąć zdiagnozowaną usterkę w naszym serwisie.

Czy udzielacie gwarancji na świadczone usługi?

Tak, standardowa gwarancja na wykonane przez nas prace to 3 miesiące.

Jak długo trwa przeciętna naprawa komputera?

Czas realizacji naprawy jest uzależniony od stopnia skomplikowania i zapotrzebowania na niezbędne podzespoły, które niekiedy musimy pozyskać bezpośrednio od producentów. W standardowych przypadkach jest to 1-3 dni roboczych.

Czy świadczycie usługi przeglądu oraz konserwacji komputerów?

Tak, w celu utrzymania sprzętu w dobrej kondycji, zgodnie z zaleceniami producentów laptopów czy komputerów taki przegląd powinien być dokonywany regularnie i my taką usługę wykonujemy w naszym serwisie. Szczególnie ważne jest, aby taką okresową konserwację wykonywać, kiedy dany sprzęt nie jest już objęty gwarancją producenta.

Czy oferujecie umowy serwisowe dla firm?

Tak, jedna z form współpracy jak ofertujemy naszym klientom jest stała obsługa serwisowa w formie abonamentu.

Czy istnieje możliwość uzyskania szacunkowej wyceny naprawy przed jej rozpoczęciem?

Tak. Przy każdym zgłoszeniu, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania klient otrzymuje dokładny koszt naprawy zdiagnozowanej usterki.

Jakie są wasze kwalifikacje i doświadczenie w dziedzinie serwisu komputerowego?

Trzon naszego zespołu stanowią inżynierowie oraz technicy, którzy swoja wiedzę oraz doświadczenie gromadzili na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.

Czy przeprowadzacie diagnostykę sprzętu przed potwierdzeniem problemu?

Tak. Pierwszym etapem obsługi każdego zlecenia jest dokładna diagnoza zgłoszonej usterki.

Czy serwisujecie również tablety i smartfony?

Tak. Serwisujemy na co dzień również tablety oraz smartfony. Najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany rozbitych ekranów, naprawy gniazd ładowania czy usuwanie problemów z płytami głównymi.

Czy oferujecie usługi naprawy sprzętu Apple?

Tak. Serwisujemy na co dzień również urządzenia marki Apple. Tak jak w przypadku smartfonów innych marek najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany ekranów, naprawa gniazd oraz naprawy płyt głównych.

Czy można śledzić postęp naprawy online?

Tak. Posiadamy własny dedykowany system online, dzięki któremu każdy klient może samodzielnie śledzić postępy realizacji swojego zlecenia.

Czy oferujecie usługi modernizacji komputerów?

Tak. Jest to usługa, która bardzo często wykonujemy w naszym serwisie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dostępowi do wielu krajowych oraz zagranicznych dystrybucji jesteśmy w stanie dobrać, dostarczyć oraz skonfigurować nawet najbardziej wyszukane rozwiązania.

Czy przeprowadzacie inspekcje bezpieczeństwa komputerowego dla firm?

Tak. Jedną z usług jakie oferujemy są audyty bezpieczeństwa dla firm.

Zadzwoń Napisz do nas


SERWIS KOMPUTEROWY | NAPRAWA KOMPUTERÓW | LAPTOPÓW | LUBLIN | ODKUP | MODERNIZACJA

Copyright © ACCEXPERT 2010- 2024
Polityka prywatności
Projekt i realizacja sideline.pl
Translate »