Czasem nawet nowoczesny sprzęt elektroniczny ulega awarii i obawiamy się tego, że w związku z tym może dojść do utraty ważnych dla nas informacji zapisanych w jego pamięci. Co należy wtedy zrobić? W internecie pełno jest anonimowych porad dotyczących tego, jak należy się wtedy zachować. Nigdy nie można mieć jednak pewności, że mamy do czynienia z poradą autorstwa profesjonalisty. Najprawdopodobniej jest to osoba, która tylko uważa się za fachowca nie będąc nim, nie powinna więc doradzać innym. Pamiętaj o tym, aby z poważnym problemem zgłaszać się od razu do profesjonalistów. Wśród wielu różnych problemów, z jakimi stykają się użytkownicy komputerów należą te, które są skutkiem przegrzania podzespołów. Zdarza się to zwykle w sytuacji, gdy mamy do czynienia ze starym sprzętem elektronicznym, który na dodatek jest często używany. Warto podkreślić, że konieczne jest zapewnienie odpowiedniej wentylacji. W niektórych przypadkach konieczna jest wymiana układu chłodzenia dla procesora. Zdarzają się również problemy dotyczące zasilania. Nie należy lekceważyć pojawiających się sygnałów, takich jak wolne uruchamianie się komputera lub jego gotowość do pracy dopiero po kilkukrotnej próbie włączenia urządzenia. Awaria zasilacza może skutkować uszkodzeniem również innych komponentów. Naraża Cię to na konieczność wydania większej sumy na naprawę komputera. Należy reagować szybko także wtedy, gdy sprzęt elektroniczny pracuje wyraźnie wolniej, niż wcześniej. To sugeruje, że mogło dojść do uszkodzenia dysku twardego, co jest jedną z najpoważniejszych awarii, jakie mogą wystąpić. Osoby zatrudnione w zakładach oferujących naprawę komputerów często interweniują też wtedy, gdy laptop zostanie zalany cieczą. Może to być zarówno sok jabłkowy, jak też kawa. Najbardziej niebezpieczna dla każdego sprzętu elektronicznego jest woda morska.
Tak, aczkolwiek ograniczamy się tutaj jedynie do podzespołów komputerowych. Nie dystrybuujemy podzespołów elektronicznych.
Serwisujemy sprzęt komputerowy praktycznie wszystkich dostępnych na rynku marek.
Tak. Obsługujemy również placówki edukacyjne.
Tak. Trafia do nas elektronika różnego typu, aczkolwiek decyzję o tym, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy, podejmujemy na podstawie diagnozy w naszym serwisie.
Można się skontaktować z nami na 3 sposoby. Najlepszym i najszybszym sposobem kontaktu z nami jest zalogowanie się w naszym systemie online i przesłanie zgłoszenia za jego pośrednictwem. Można do nas również zadzwonić na numer telefonu +48 535 001 860 lub wysłać maila na adres serwis@accexpert.pl
Tak. Dzięki dedykowanemu systemowi online jesteśmy w stanie zaoferować usługę ”door to door” gdzie, klient po zalogowaniu się do systemu i złożeniu zamówienia z odbiorem uszkodzonego sprzętu przez kuriera jedyne co musi zrobić to zapakować sprzęt i wydać go kurierowi, całą resztą zajmujemy się obsługa naszego serwisu.
Wykonujemy pełne spektrum napraw serwisowych, od usuwania prostych usterek z oprogramowaniem po naprawę skomplikowanych usterek elektroniki.
Podstawowa diagnoza sprzętu kosztuje u nas 100 zł i jest ona warunkowo bezpłatna, jeśli klient decyduje się usunąć zdiagnozowaną usterkę w naszym serwisie.
Tak, standardowa gwarancja na wykonane przez nas prace to 3 miesiące.
Czas realizacji naprawy jest uzależniony od stopnia skomplikowania i zapotrzebowania na niezbędne podzespoły, które niekiedy musimy pozyskać bezpośrednio od producentów. W standardowych przypadkach jest to 1-3 dni roboczych.
Tak, w celu utrzymania sprzętu w dobrej kondycji, zgodnie z zaleceniami producentów laptopów czy komputerów taki przegląd powinien być dokonywany regularnie i my taką usługę wykonujemy w naszym serwisie. Szczególnie ważne jest, aby taką okresową konserwację wykonywać, kiedy dany sprzęt nie jest już objęty gwarancją producenta.
Tak, jedna z form współpracy jak ofertujemy naszym klientom jest stała obsługa serwisowa w formie abonamentu.
Tak. Przy każdym zgłoszeniu, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania klient otrzymuje dokładny koszt naprawy zdiagnozowanej usterki.
Trzon naszego zespołu stanowią inżynierowie oraz technicy, którzy swoja wiedzę oraz doświadczenie gromadzili na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.
Tak. Pierwszym etapem obsługi każdego zlecenia jest dokładna diagnoza zgłoszonej usterki.
Tak. Serwisujemy na co dzień również tablety oraz smartfony. Najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany rozbitych ekranów, naprawy gniazd ładowania czy usuwanie problemów z płytami głównymi.
Tak. Serwisujemy na co dzień również urządzenia marki Apple. Tak jak w przypadku smartfonów innych marek najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany ekranów, naprawa gniazd oraz naprawy płyt głównych.
Tak. Posiadamy własny dedykowany system online, dzięki któremu każdy klient może samodzielnie śledzić postępy realizacji swojego zlecenia.
Tak. Jest to usługa, która bardzo często wykonujemy w naszym serwisie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dostępowi do wielu krajowych oraz zagranicznych dystrybucji jesteśmy w stanie dobrać, dostarczyć oraz skonfigurować nawet najbardziej wyszukane rozwiązania.
Tak. Jedną z usług jakie oferujemy są audyty bezpieczeństwa dla firm.