Naprawa kart graficznych lublin

Serwis komputerowy ACCExpert Lublin

Czasem nawet nowoczesny sprzęt elektroniczny ulega awarii i obawiamy się tego, że w związku z tym może dojść do utraty ważnych dla nas informacji zapisanych w jego pamięci. Co należy wtedy zrobić? W internecie pełno jest anonimowych porad dotyczących tego, jak należy się wtedy zachować. Nigdy nie można mieć jednak pewności, że mamy do czynienia z poradą autorstwa profesjonalisty. Najprawdopodobniej jest to osoba, która tylko uważa się za fachowca nie będąc nim, nie powinna więc doradzać innym. Pamiętaj o tym, aby z poważnym problemem zgłaszać się od razu do profesjonalistów. Wśród wielu różnych problemów, z jakimi stykają się użytkownicy komputerów należą te, które są skutkiem przegrzania podzespołów. Zdarza się to zwykle w sytuacji, gdy mamy do czynienia ze starym sprzętem elektronicznym, który na dodatek jest często używany. Warto podkreślić, że konieczne jest zapewnienie odpowiedniej wentylacji. W niektórych przypadkach konieczna jest wymiana układu chłodzenia dla procesora. Zdarzają się również problemy dotyczące zasilania. Nie należy lekceważyć pojawiających się sygnałów, takich jak wolne uruchamianie się komputera lub jego gotowość do pracy dopiero po kilkukrotnej próbie włączenia urządzenia. Awaria zasilacza może skutkować uszkodzeniem również innych komponentów. Naraża Cię to na konieczność wydania większej sumy na naprawę komputera. Należy reagować szybko także wtedy, gdy sprzęt elektroniczny pracuje wyraźnie wolniej, niż wcześniej. To sugeruje, że mogło dojść do uszkodzenia dysku twardego, co jest jedną z najpoważniejszych awarii, jakie mogą wystąpić. Osoby zatrudnione w zakładach oferujących naprawę komputerów często interweniują też wtedy, gdy laptop zostanie zalany cieczą. Może to być zarówno sok jabłkowy, jak też kawa. Najbardziej niebezpieczna dla każdego sprzętu elektronicznego jest woda morska.

Co warto wiedzieć o naprawie komputerów w ACCExpert Lublin?

  1. Czy można odzyskać dane z zepsutego komputera?
    Wszystko zależy od tego, jak skomplikowana jest awaria. W przypadku braku zaistnienia poważniejszych uszkodzeń z pewnością będzie to możliwe. Oczywiście tylko wtedy, gdy zajmie się tym profesjonalista z zakładu oferującego naprawę komputerów. Czasem nawet najlepszy fachowiec nie będzie w stanie nic zrobić. Może się tak stać w przypadku, gdy komputer ulegnie poważnemu uszkodzeniu związanemu np. z jego upadkiem na twarde podłoże. Użytkownik sprzętu elektronicznego zawsze powinien starać się zachować ostrożność.
  2. Czy można naprawić zalany laptop i co zrobić, gdy do tego dojdzie?
    Najbardziej niebezpieczna dla wszelkich urządzeń elektronicznych jest słona woda morska. Pamiętaj o tym zabierając swój laptop nad morze w czasie urlopu. Może się również zdarzyć, że osoba, której trudno rozstać się z komputerem zabiera go ze sobą do łazienki. Tam w wyniku jej nieostrożnego zachowania laptop wpada do wody. Zdarzają się również przypadki zalania go kawą, herbatą, wodą mineralną lub sokiem. Osoby zatrudnione w zakładach oferujących naprawę laptopów niejedno już widzieli. W internecie znajdziesz wiele porad dotyczących tego, co należy zrobić w przypadku zalania urządzenia płynem.
  3. Czy można przenieść dysk ze starego laptopa na nowego?
    Jest to możliwe. Należy jednak zlecić wykonanie tego zadania specjalistom. Samodzielna próba przeniesienia dysku laptopa do innego urządzenia może skończyć się niepowodzeniem. W tym przypadku porady znalezione w sieci to zbyt mało, aby móc być pewnym sukcesu takiej operacji.
  4. Jakich usterek komputera nie da się naprawić?
    Jeżeli awaria dotyczy płyty głównej może się okazać, że nie da się przywrócić urządzenia do poprzedniego stanu. W przypadku problemów z innymi podzespołami zwykle udaje się dokonać naprawy lub wymiany niektórych elementów. Druga z wymienionych opcji dotyczy np. awarii procesora. Czasem może się niestety zdarzyć, że dane przechowywane na dysku twardym nie będą mogły zostać przywrócone.
  5. Na czym polega konserwacja układu chłodzenia?
    Chodzi tutaj o sprawdzenie, czy wszystkie elementy tego układu działają prawidłowo. Jeżeli nie, konieczna będzie wymiana części lub nawet całego układu chłodzenia.

Pytania i odpowiedzi

Czy można u was zakupić części zamienne do komputerów?

Tak, aczkolwiek ograniczamy się tutaj jedynie do podzespołów komputerowych. Nie dystrybuujemy podzespołów elektronicznych.

Sprzęt jakich producentów jesteście w stanie obsłużyć?

Serwisujemy sprzęt komputerowy praktycznie wszystkich dostępnych na rynku marek.

Czy oferujecie usługi serwisu komputerowego dla instytucji edukacyjnych?

Tak. Obsługujemy również placówki edukacyjne.

Czy zajmujecie się naprawą sprzętu elektronicznego innego niż komputery?

Tak. Trafia do nas elektronika różnego typu, aczkolwiek decyzję o tym, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy, podejmujemy na podstawie diagnozy w naszym serwisie.

Jak mogę skontaktować się z serwisem komputerowym w razie problemów?

Można się skontaktować z nami na 3 sposoby. Najlepszym i najszybszym sposobem kontaktu z nami jest zalogowanie się w naszym systemie online i przesłanie zgłoszenia za jego pośrednictwem. Można do nas również zadzwonić na numer telefonu +48 535 001 860 lub wysłać maila na adres serwis@accexpert.pl

Czy istnieje jakaś inna forma dostarczenia sprzętu do serwisu poza dostarczaniem go osobiście?

Tak. Dzięki dedykowanemu systemowi online jesteśmy w stanie zaoferować usługę ”door to door” gdzie, klient po zalogowaniu się do systemu i złożeniu zamówienia z odbiorem uszkodzonego sprzętu przez kuriera jedyne co musi zrobić to zapakować sprzęt i wydać go kurierowi, całą resztą zajmujemy się obsługa naszego serwisu.

Jakie rodzaje problemów komputerowych naprawiacie?

Wykonujemy pełne spektrum napraw serwisowych, od usuwania prostych usterek z oprogramowaniem po naprawę skomplikowanych usterek elektroniki.

Ile kosztuje wstępna diagnoza problemu?

Podstawowa diagnoza sprzętu kosztuje u nas 100 zł i jest ona warunkowo bezpłatna, jeśli klient decyduje się usunąć zdiagnozowaną usterkę w naszym serwisie.

Czy udzielacie gwarancji na świadczone usługi?

Tak, standardowa gwarancja na wykonane przez nas prace to 3 miesiące.

Jak długo trwa przeciętna naprawa komputera?

Czas realizacji naprawy jest uzależniony od stopnia skomplikowania i zapotrzebowania na niezbędne podzespoły, które niekiedy musimy pozyskać bezpośrednio od producentów. W standardowych przypadkach jest to 1-3 dni roboczych.

Czy świadczycie usługi przeglądu oraz konserwacji komputerów?

Tak, w celu utrzymania sprzętu w dobrej kondycji, zgodnie z zaleceniami producentów laptopów czy komputerów taki przegląd powinien być dokonywany regularnie i my taką usługę wykonujemy w naszym serwisie. Szczególnie ważne jest, aby taką okresową konserwację wykonywać, kiedy dany sprzęt nie jest już objęty gwarancją producenta.

Czy oferujecie umowy serwisowe dla firm?

Tak, jedna z form współpracy jak ofertujemy naszym klientom jest stała obsługa serwisowa w formie abonamentu.

Czy istnieje możliwość uzyskania szacunkowej wyceny naprawy przed jej rozpoczęciem?

Tak. Przy każdym zgłoszeniu, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania klient otrzymuje dokładny koszt naprawy zdiagnozowanej usterki.

Jakie są wasze kwalifikacje i doświadczenie w dziedzinie serwisu komputerowego?

Trzon naszego zespołu stanowią inżynierowie oraz technicy, którzy swoja wiedzę oraz doświadczenie gromadzili na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.

Czy przeprowadzacie diagnostykę sprzętu przed potwierdzeniem problemu?

Tak. Pierwszym etapem obsługi każdego zlecenia jest dokładna diagnoza zgłoszonej usterki.

Czy serwisujecie również tablety i smartfony?

Tak. Serwisujemy na co dzień również tablety oraz smartfony. Najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany rozbitych ekranów, naprawy gniazd ładowania czy usuwanie problemów z płytami głównymi.

Czy oferujecie usługi naprawy sprzętu Apple?

Tak. Serwisujemy na co dzień również urządzenia marki Apple. Tak jak w przypadku smartfonów innych marek najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany ekranów, naprawa gniazd oraz naprawy płyt głównych.

Czy można śledzić postęp naprawy online?

Tak. Posiadamy własny dedykowany system online, dzięki któremu każdy klient może samodzielnie śledzić postępy realizacji swojego zlecenia.

Czy oferujecie usługi modernizacji komputerów?

Tak. Jest to usługa, która bardzo często wykonujemy w naszym serwisie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dostępowi do wielu krajowych oraz zagranicznych dystrybucji jesteśmy w stanie dobrać, dostarczyć oraz skonfigurować nawet najbardziej wyszukane rozwiązania.

Czy przeprowadzacie inspekcje bezpieczeństwa komputerowego dla firm?

Tak. Jedną z usług jakie oferujemy są audyty bezpieczeństwa dla firm.

Zadzwoń Napisz do nas


SERWIS KOMPUTEROWY | NAPRAWA KOMPUTERÓW | LAPTOPÓW | LUBLIN | ODKUP | MODERNIZACJA
projekt unijny

Copyright © ACCEXPERT 2010- 2024
Polityka prywatności
Projekt i realizacja sideline.pl
Translate »