Czy nie wygląda to przypadkiem tak, że chcąc kupić laptop czy komputer tracisz mnóstwo czasu na przeglądanie dziesiątek ofert internetowych, porównywanie specyfikacji technicznych czy czytanie dziesiątek opinii ? W końcu kupujesz coś, co wydaje się dobrym wyborem, a po dostawie okazuje się, że sprzęt wymaga dodatkowej konfiguracji, ma problemy z kompatybilnością albo, co gorsza, po krótkim czasie użytkowania, zaczyna się dziwnie zachowywać ? A kiedy próbujesz się skontaktować ze sprzedawcą, odbijasz się od automatów w stylu:
„Dziękujemy za przesłanie maila. Odpowiemy w ciągu 48 godzin”
„Cześć jestem Max 🙂 wiem, że chcesz, abym połączył Cię z naszym konsultantem, ale najpierw powiedz mi o co chodzi”
„Wszyscy nasi konsultanci są obecnie zajęci, jesteś „85 w kolejce oczekujących”, przewidywany czas oczekiwania to „do końca życia”
A gdy jesteś odpowiednio wytrwały i uda Ci się jednak pokonać zasieki, musisz jedynie:
1. Wypełnić formularz online
2. Wydrukować etykietę zwrotną
3. Zapakować i odesłać sprzęt (najczęściej na koszt własny)
4. Poczekać 1-2 tygodnie na diagnozę
5. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana, poczekać kolejne 1-2 tygodnie na naprawę i wysyłkę
W rezultacie pozostajesz tygodnie bez sprzętu, za który przecież zapłaciłeś i miał działać. Nie mówiąc już o straconych godzinach i zszarganych nerwach.
Czy to nie są przypadkiem realne koszty?
A czy nie byłoby lepiej, gdyby wyglądało to tak ?
Kontaktujesz się ze specjalistą. Mówisz mu jakie są Twoje wymagania. Sprzedawca prezentuje Ci sprzęt, który doświadczeni technicy wybrali spośród setek innych dostępnych na rynku. Przetestowany i skonfigurowany wg najnowszych standardów. Gotowy do pracy od momentu podłączenia do prądu. Sprzęt, który możesz fizycznie obejrzeć i przetestować, a co najważniejsze, dostępny „od ręki”, jeśli uznasz że to jest to, czego potrzebujesz.
I u nas dokładnie tak jest …
Gdy masz pytania, rozmawiasz z człowiekiem, który:
- zna sprzęt osobiście, ponieważ testował go, konfigurował i wie jak działa w praktyce
- analizuje konkretny problem, a nie szuka odpowiedzi w bazie FAQ
- może pokazać różnice, abyś mógł porównać na własne oczy
- bierze odpowiedzialność, gdy coś nie gra
A gdy zdarzy się tak, że coś jednak przestanie działać to przynosisz sprzęt do nas. My sprawdzamy na miejscu co się stało, ponieważ często problemy są natury ludzkiej, a nie technicznej. Gdy usterka jednak tego wymaga to naprawiamy ją w naszym serwisie, a w przypadku dłuższej naprawy udostępniamy sprzęt zastępczy.