Sprzęt poleasingowy

    w Internecie i tak jest taniej ...

    ... ale czy na pewno ?

     

    Czy nie wygląda to przypadkiem tak, że chcąc kupić laptop czy komputer tracisz mnóstwo czasu na przeglądanie dziesiątek ofert internetowych, porównywanie specyfikacji technicznych czy czytanie dziesiątek opinii ? W końcu kupujesz coś, co wydaje się dobrym wyborem, a po dostawie okazuje się, że sprzęt wymaga dodatkowej konfiguracji, ma problemy z kompatybilnością albo, co gorsza, po krótkim czasie użytkowania, zaczyna się dziwnie zachowywać ? A kiedy próbujesz się skontaktować ze sprzedawcą, odbijasz się od automatów w stylu:

    „Dziękujemy za przesłanie maila. Odpowiemy w ciągu 48 godzin”

    „Cześć jestem Max 🙂 wiem, że chcesz, abym połączył Cię z naszym konsultantem, ale najpierw powiedz mi o co chodzi”

    „Wszyscy nasi konsultanci są obecnie zajęci, jesteś „85 w kolejce oczekujących”, przewidywany czas oczekiwania to „do końca życia”

    A gdy jesteś odpowiednio wytrwały i uda Ci się jednak pokonać zasieki, musisz jedynie:

    1. Wypełnić formularz online
    2. Wydrukować etykietę zwrotną
    3. Zapakować i odesłać sprzęt (najczęściej na koszt własny)
    4. Poczekać 1-2 tygodnie na diagnozę
    5. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana, poczekać kolejne 1-2 tygodnie na naprawę i wysyłkę


    W rezultacie pozostajesz  tygodnie bez sprzętu, za który przecież zapłaciłeś i miał działać. Nie mówiąc już o straconych godzinach i zszarganych nerwach.

    Czy to nie są przypadkiem realne koszty?

     

    A czy nie byłoby lepiej, gdyby wyglądało to tak ?

     

    Kontaktujesz się ze specjalistą. Mówisz mu jakie są Twoje wymagania. Sprzedawca prezentuje Ci sprzęt, który doświadczeni technicy wybrali spośród setek innych dostępnych na rynku. Przetestowany i skonfigurowany wg najnowszych standardów. Gotowy do pracy od momentu podłączenia do prądu. Sprzęt, który możesz fizycznie obejrzeć i przetestować, a co najważniejsze, dostępny „od ręki”, jeśli uznasz że to jest to, czego potrzebujesz.

     

    I u nas dokładnie tak jest  …

     

    Gdy masz pytania, rozmawiasz z człowiekiem, który:

    • zna sprzęt osobiście, ponieważ testował go, konfigurował i wie jak działa w praktyce
    • analizuje konkretny problem, a nie szuka odpowiedzi w bazie FAQ
    • może pokazać różnice, abyś mógł porównać na własne oczy
    • bierze odpowiedzialność, gdy coś nie gra

    A gdy zdarzy się tak, że coś jednak przestanie działać to przynosisz sprzęt do nas. My sprawdzamy na miejscu co się stało, ponieważ często problemy są natury ludzkiej, a nie technicznej. Gdy usterka jednak tego wymaga to naprawiamy ją w naszym serwisie, a w przypadku dłuższej naprawy udostępniamy sprzęt zastępczy.

    Bezpłatna konsultacja dot. sprzętu poleasingowego

    Sprzęt poleasingowy

      O co pytają nas klienci ?

      Jakie są najczęstsze obawy przed zakupem używanego sprzętu ?

      Bezpłatna konsultacja dot. sprzętu poleasingowego

      Sprzęt poleasingowy

          Bezpłatna konsultacja