Jeśli twój laptop został zalany, ważne jest podjęcie odpowiednich kroków, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom i jak najszybciej przekazać go do profesjonalnego serwisu.
Natychmiast odłącz laptopa od zasilania oraz wyjmij baterię, jeśli to możliwe. Odłącz także wszelkie zewnętrzne urządzenia.
Jeśli do laptopa dostała się duża ilość płynu, spróbuj delikatnie odwrócić go, aby nadmiar płynu mógł się wydostać.
Nie używaj suszarki do włosów ani innych źródeł gorącego powietrza do suszenia laptopa, ponieważ może to spowodować dodatkowe uszkodzenia. Pozostaw go w suchym miejscu, najlepiej na ciepłym i przewiewnym miejscu, aby suszenie było efektywne. Można także użyć specjalistycznych woreczków do suszenia elektroniki wraz z substancją chłonną, taką jak ryż lub żel krzemionkowy.
Nie próbuj włączać laptopa, dopóki nie będziesz pewien, że jest suchy. W przeciwnym razie może dojść do zwarcia lub poważniejszych uszkodzeń.
Skontaktuj się z autoryzowanym serwisem laptopa lub innym specjalistycznym serwisem komputerowym, który ma doświadczenie w naprawach urządzeń elektronicznych, szczególnie zalanego sprzętu. Opowiedz dokładnie, co się stało, aby technicy mogli podjąć odpowiednie środki naprawcze.
Pamiętaj, że uszkodzenia spowodowane zalaniem często są skomplikowane, ponieważ płyn może powodować korozję lub zwarcia na płycie głównej lub innych elementach. Wymagają one specjalistycznego sprzętu i doświadczenia, dlatego ważne jest, aby oddać laptop do serwisu, który jest w stanie profesjonalnie zająć się tego typu problemami.
Jeśli nie jesteś pewien, gdzie znajduje się najbliższy autoryzowany serwis, skontaktuj się z producentem laptopa lub zapytaj o pomoc w lokalnym sklepie z elektroniką. Warto również sprawdzić opinie innych klientów, aby wybrać rzetelny i zaufany serwis.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
Tak, aczkolwiek ograniczamy się tutaj jedynie do podzespołów komputerowych. Nie dystrybuujemy podzespołów elektronicznych.
Serwisujemy sprzęt komputerowy praktycznie wszystkich dostępnych na rynku marek.
Tak. Obsługujemy również placówki edukacyjne.
Tak. Trafia do nas elektronika różnego typu, aczkolwiek decyzję o tym, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy, podejmujemy na podstawie diagnozy w naszym serwisie.
Można się skontaktować z nami na 3 sposoby. Najlepszym i najszybszym sposobem kontaktu z nami jest zalogowanie się w naszym systemie online i przesłanie zgłoszenia za jego pośrednictwem. Można do nas również zadzwonić na numer telefonu +48 535 001 860 lub wysłać maila na adres serwis@accexpert.pl
Tak. Dzięki dedykowanemu systemowi online jesteśmy w stanie zaoferować usługę ”door to door” gdzie, klient po zalogowaniu się do systemu i złożeniu zamówienia z odbiorem uszkodzonego sprzętu przez kuriera jedyne co musi zrobić to zapakować sprzęt i wydać go kurierowi, całą resztą zajmujemy się obsługa naszego serwisu.
Wykonujemy pełne spektrum napraw serwisowych, od usuwania prostych usterek z oprogramowaniem po naprawę skomplikowanych usterek elektroniki.
Podstawowa diagnoza sprzętu kosztuje u nas 100 zł i jest ona warunkowo bezpłatna, jeśli klient decyduje się usunąć zdiagnozowaną usterkę w naszym serwisie.
Tak, standardowa gwarancja na wykonane przez nas prace to 3 miesiące.
Czas realizacji naprawy jest uzależniony od stopnia skomplikowania i zapotrzebowania na niezbędne podzespoły, które niekiedy musimy pozyskać bezpośrednio od producentów. W standardowych przypadkach jest to 1-3 dni roboczych.
Tak, w celu utrzymania sprzętu w dobrej kondycji, zgodnie z zaleceniami producentów laptopów czy komputerów taki przegląd powinien być dokonywany regularnie i my taką usługę wykonujemy w naszym serwisie. Szczególnie ważne jest, aby taką okresową konserwację wykonywać, kiedy dany sprzęt nie jest już objęty gwarancją producenta.
Tak, jedna z form współpracy jak ofertujemy naszym klientom jest stała obsługa serwisowa w formie abonamentu.
Tak. Przy każdym zgłoszeniu, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania klient otrzymuje dokładny koszt naprawy zdiagnozowanej usterki.
Trzon naszego zespołu stanowią inżynierowie oraz technicy, którzy swoja wiedzę oraz doświadczenie gromadzili na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.
Tak. Pierwszym etapem obsługi każdego zlecenia jest dokładna diagnoza zgłoszonej usterki.
Tak. Serwisujemy na co dzień również tablety oraz smartfony. Najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany rozbitych ekranów, naprawy gniazd ładowania czy usuwanie problemów z płytami głównymi.
Tak. Serwisujemy na co dzień również urządzenia marki Apple. Tak jak w przypadku smartfonów innych marek najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany ekranów, naprawa gniazd oraz naprawy płyt głównych.
Tak. Posiadamy własny dedykowany system online, dzięki któremu każdy klient może samodzielnie śledzić postępy realizacji swojego zlecenia.
Tak. Jest to usługa, która bardzo często wykonujemy w naszym serwisie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dostępowi do wielu krajowych oraz zagranicznych dystrybucji jesteśmy w stanie dobrać, dostarczyć oraz skonfigurować nawet najbardziej wyszukane rozwiązania.
Tak. Jedną z usług jakie oferujemy są audyty bezpieczeństwa dla firm.