Naprawa płyty głównej Lublin

Serwis komputerowy ACCExpert Lublin

Jednym z najczęstszych problemów, które mogą wystąpić z płytą główną jest awaria komponentów. Z czasem komponenty na płycie głównej mogą zacząć się psuć i zawodzić, powodując nieprawidłowe działanie całego systemu. W niektórych przypadkach może być możliwa wymiana poszczególnych komponentów, ale w innych może być konieczna wymiana całej płyty głównej. Innym częstym problemem, który może spowodować uszkodzenie płyty głównej jest uszkodzenie fizyczne. Jeśli płyta główna ulegnie uszkodzeniu fizycznemu, na przykład w wyniku upadku lub rozlania, może nie być już w stanie działać prawidłowo. Jeśli płyta główna uległa awarii lub działa nieprawidłowo, ważne jest, aby ją jak najszybciej naprawić lub wymienić. Uszkodzona płyta główna może spowodować wiele problemów, w tym niestabilność systemu i utratę danych. Jeśli masz problemy z płytą główną, zanieś ją do wykwalifikowanego warsztatu naprawczego lub centrum wymiany w celu zdiagnozowania i wykonania usługi. Poszukujesz serwisu komputerowego w Lublinie, który świadczy usługę naprawy płyty głównej? Sprawdź koniecznie serwis Accexpert! Jesteśmy serwisem komputerowym, który oferuje kompleksowe usługi serwisowe, w tym naprawę płyty głównej oraz odzyskiwanie danych.

Specjalizujemy się również w dostarczaniu serwerów, rozwiązań serwerowych, macierzy, urządzeń sieciowych oraz zasilaczy awaryjnych. Ponadto konfigurujemy rozwiązania pod konkretne zapotrzebowanie, jak również doradzamy, w jaki sposób zoptymalizować posiadane już zasoby sprzętowe. Do każdego zlecenia podchodzimy z należytą starannością i zawsze proponujemy najkorzystniejsze rozwiązania. Chcesz poznać więcej szczegółów na temat oferty naprawa płyty głównej Lublin serwis komputerowy? Zapraszamy do kontaktu!

Co warto wiedzieć o naprawie komputerów w ACCExpert Lublin?

  1. Czy można odzyskać dane z zepsutego komputera?
    Wszystko zależy od tego, z jakimi uszkodzeniami mamy do czynienia. Czasem są one na tyle poważne, że nawet najlepszy fachowiec mający za sobą wiele lat prowadzenia napraw nie będzie w stanie pomóc. Takie sytuacje zdarzają się jednak stosunkowo rzadko. Zwykle udaje się odzyskać dane. Na wszelki wypadek warto jednak pomyśleć o tym, aby tworzyć kopie zapasowe plików. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, poszukaj informacji na portalach internetowych zajmujących się takimi tematami, jak komputery osobiste oraz inne urządzenia elektroniczne.
  2. Czy można naprawić zalany laptop i co zrobić, gdy do tego dojdzie?
    Najbardziej niebezpieczna dla urządzeń elektronicznych jest woda morska. Może spowodować bardzo poważne uszkodzenia. Pamiętaj o tym, jeżeli wybierasz się z laptopem na wakacje nad morze. Najczęściej ma on jednak kontakt z wodą mineralną, sokiem owocowym, kawą lub herbatą. Czasem zdarza się, że laptop znajdzie się w wannie. Niektóre osoby nie potrafią rozstać się z tym urządzeniem nawet na czas kąpieli. Pracownicy zakładów zajmujących się naprawą komputerów mogliby opowiedzieć niejedną ciekawą historię na temat przygód ich klientów. Co zrobić, gdy laptop uległ zalaniu? Należy odłączyć zasilanie i w miarę możliwości osuszyć urządzenie. Nie należy przy tym jednak używać suszarki, co sugeruje krążąca od lat w internecie porada. Należy raczej postawić na miękki materiał.
  3. Czy można przenieść dysk ze starego laptopa na nowego?
    Jest to jak najbardziej wykonalne. Należy zlecić przeprowadzenie takiej operacji specjalistom. Jeżeli sam nie masz doświadczenia w prowadzeniu takich działań, lepiej nie próbuj ich podejmować. Zanim dane zostaną przeniesione, zostanie wykonana ich kopia zapasowa. Dzięki temu nie trzeba będzie martwić się o ich utratę.
  4. Jakich usterek komputera nie da się naprawić?
    Jeżeli uszkodzeniu ulegnie płyta główna, nawet najlepszy fachowiec nie będzie w stanie pomóc. W takiej sytuacji nic nie da dzwonienie do wielu różnych zakładów oferujących naprawę sprzętu elektronicznego. Konsultant każdego z nich powie Ci to samo. Trzeba niestety liczyć się wtedy również z utratą większości danych. Nie będzie możliwe ich odzyskanie.
  5. Na czym polega konserwacja układu chłodzenia?
    Polega ona na wymianie elementów tego systemu, które już nie działają prawidłowo na nowe. Jest to zadanie dla doświadczonych fachowców. Nie należy próbować robić tego samodzielnie nie posiadając odpowiednich w tym przypadku umiejętności.

Pytania i odpowiedzi

Czy można u was zakupić części zamienne do komputerów?

Tak, aczkolwiek ograniczamy się tutaj jedynie do podzespołów komputerowych. Nie dystrybuujemy podzespołów elektronicznych.

Sprzęt jakich producentów jesteście w stanie obsłużyć?

Serwisujemy sprzęt komputerowy praktycznie wszystkich dostępnych na rynku marek.

Czy oferujecie usługi serwisu komputerowego dla instytucji edukacyjnych?

Tak. Obsługujemy również placówki edukacyjne.

Czy zajmujecie się naprawą sprzętu elektronicznego innego niż komputery?

Tak. Trafia do nas elektronika różnego typu, aczkolwiek decyzję o tym, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy, podejmujemy na podstawie diagnozy w naszym serwisie.

Jak mogę skontaktować się z serwisem komputerowym w razie problemów?

Można się skontaktować z nami na 3 sposoby. Najlepszym i najszybszym sposobem kontaktu z nami jest zalogowanie się w naszym systemie online i przesłanie zgłoszenia za jego pośrednictwem. Można do nas również zadzwonić na numer telefonu +48 535 001 860 lub wysłać maila na adres serwis@accexpert.pl

Czy istnieje jakaś inna forma dostarczenia sprzętu do serwisu poza dostarczaniem go osobiście?

Tak. Dzięki dedykowanemu systemowi online jesteśmy w stanie zaoferować usługę ”door to door” gdzie, klient po zalogowaniu się do systemu i złożeniu zamówienia z odbiorem uszkodzonego sprzętu przez kuriera jedyne co musi zrobić to zapakować sprzęt i wydać go kurierowi, całą resztą zajmujemy się obsługa naszego serwisu.

Jakie rodzaje problemów komputerowych naprawiacie?

Wykonujemy pełne spectrum napraw serwisowych, od usuwania prostych usterek z oprogramowaniem po naprawę skomplikowanych usterek elektroniki.

Ile kosztuje wstępna diagnoza problemu?

Podstawowa diagnoza sprzętu kosztuje u nas 100 zł i jest ona warunkowo bezpłatna, jeśli klient decyduje się usunąć zdiagnozowaną usterkę w naszym serwisie.

Czy udzielacie gwarancji na świadczone usługi?

Tak, standardowa gwarancja na wykonane przez nas prace to 3 miesiące.

Jak długo trwa przeciętna naprawa komputera?

Czas realizacji naprawy jest uzależniony od stopnia skomplikowania i zapotrzebowania na niezbędne podzespoły, które niekiedy musimy pozyskać bezpośrednio od producentów. W standardowych przypadkach jest to 1-3 dni roboczych.

Czy świadczycie usługi przeglądu oraz konserwacji komputerów?

Tak, w celu utrzymania sprzętu w dobrej kondycji, zgodnie z zaleceniami producentów laptopów czy komputerów taki przegląd powinien być dokonywany regularnie i my taką usługę wykonujemy w naszym serwisie. Szczególnie ważne jest, aby taką okresową konserwację wykonywać, kiedy dany sprzęt nie jest już objęty gwarancją producenta.

Jakie metody płatności akceptujecie za świadczone usługi?

Gotówka przy odbiorze lub płatność online (BLIK, przelew natychmiastowy) za pośrednictwem naszego dedykowanego systemu online.

Czy oferujecie umowy serwisowe dla firm?

Tak, jedna z form współpracy jak ofertujemy naszym klientom jest stała obsługa serwisowa w formie abonamentu.

Czy istnieje możliwość uzyskania szacunkowej wyceny naprawy przed jej rozpoczęciem?

Tak. Przy każdym zgłoszeniu, zanim podejmiemy jakiekolwiek działania klient otrzymuje dokładny koszt naprawy zdiagnozowanej usterki.

Jakie są wasze kwalifikacje i doświadczenie w dziedzinie serwisu komputerowego?

Trzon naszego zespołu stanowią inżynierowie oraz technicy, którzy swoja wiedzę oraz doświadczenie gromadzili na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.

Czy przeprowadzacie diagnostykę sprzętu przed potwierdzeniem problemu?

Tak. Pierwszym etapem obsługi każdego zlecenia jest dokładna diagnoza zgłoszonej usterki.

Czy serwisujecie również tablety i smartfony?

Tak. Serwisujemy na co dzień również tablety oraz smartfony. Najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany rozbitych ekranów, naprawy gniazd ładowania czy usuwanie problemów z płytami głównymi.

Jakie środki bezpieczeństwa stosujecie w odniesieniu do danych klientów?

Poza ogólnymi przepisami RODO, do przestrzegania których zobowiązana jest każda firma, mamy również dedykowany system do obsługi zleceń, dzięki któremu jesteśmy w stanie monitorować każdą aktywność związaną z obsługą zleceń naszych klientów.

Czy oferujecie usługi naprawy sprzętu Apple?

Tak. Serwisujemy na co dzień również urządzenia marki Apple. Tak jak w przypadku smartfonów innych marek najczęstszymi usterkami, które usuwamy są wymiany ekranów, naprawa gniazd oraz naprawy płyt głównych.

Czy można śledzić postęp naprawy online?

Tak. Posiadamy własny dedykowany system online, dzięki któremu każdy klient może samodzielnie śledzić postępy realizacji swojego zlecenia.

Czy oferujecie usługi modernizacji komputerów?

Tak. Jest to usługa, która bardzo często wykonujemy w naszym serwisie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i dostępowi do wielu krajowych oraz zagranicznych dystrybucji jesteśmy w stanie dobrać, dostarczyć oraz skonfigurować nawet najbardziej wyszukane rozwiązania.

Czy przeprowadzacie inspekcje bezpieczeństwa komputerowego dla firm?

Tak. Jedną z usług jakie oferujemy są audyty bezpieczeństwa dla firm.



SERWIS KOMPUTEROWY | NAPRAWA KOMPUTERÓW | LAPTOPÓW | LUBLIN | ODKUP | MODERNIZACJA
projekt unijny

Copyright © ACCEXPERT 2010- 2024
Polityka prywatności
Projekt i realizacja sideline.pl
Translate »